1. Nepieskarties divreiz. t.i. neatlikt, ja sākts –rīkoties, deleģēt, dzēst.
2. Noslēgt dienu ar nākamās dienas plānošanu. 1 minūte plānošanas ietaupa 1 stundu darba (pēc Benjamina Franklina).
3. Sākt ar ,,krupja norīšanu’’. Smagāko, nepatīkamāko, darbietilpīgāko veikt ar svaigiem spēkiem, vēlāk patīkamo un sīkumus.
4. Cīnīties pret ,,steidzamā’’ tirāniju. Reizēm steidzami prasa sīkumus>>prioritēt būtisko, deleģēt, ignorēt nebūtisko.
5. Ierobežot laika zudumu sanāksmēs. Sagatavošanās, dalībnieku skaita ierobežošana, laika limits, paziņot pat, ja piedalīsies ierobežotu laiku.
6. Teikt skaidru ,,Nē’’. Tas ietaupa laiku visiem, ļauj otram plānot un rīkoties atbilstoši.
7. E-pastu pārbaudīt noteiktos laikos. Pat informēt kuros automātiskās atbildēs.
8. Neveikt vienlaicīgi vairākas funkcijas. Samazina precizitāti un efektivitāti, pagarina kopējo laiku.
9. Izmantot komandu, atbalsta personas. Kaut vai lai filtrētu informāciju, koncentrējoties uz svarīgu lietu.
10. Deleģēt darbus. Pieņemt, ka organizācijā neesi vienīgais gudrais un spējīgais.
11. Likt tehnoloģijām kalpot. Brīdinājumi, filtri, prioritātes, klasificēšana.
Pēc Dr. Travis Bradberry no LinkedIn 2015.